Fredag den 13 ;s

Hej , allihopa :)
Nu har jag pricis duschat , ska göra mig iordning nu.
Sen ska jag packa , vi ska ju till stugan i lotorp :)
Så jag finns bara på mobilen i två dagar . Ring om det är nått ?
I förrigår var jag och cornelia hos mormor och bakade bullar , och så jag jag ut med farmors hund.
Igår gick jag ut med farmors hund tre gånger och känade 100 :-
, sen om jag gick ut en gång till skulle jag få mer pengar :)
Man känar ju bra pengar här asså. ;)
Tänk 2 dagar utan sociala människor , fy :P
Cornelia fyller ju år idag, så hon fick en Eclipse plach av mig , hon blev jätte glad fast det var Edward .
Jag föredrar hellre Jasper ;)
Men nu ska jag kila , hejsvejs <3



                                                                                                         
                                                                                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0