23/7

Hejsan allihoppa!
Idag blir det en ganska lung dag för mig.
vaknade 10.10 , det första jag fick göra när jag vaknade var att önska mig något :)  
Igår va jag med evelina . *Nice*
Sen idag ska man först tvätta håret.
Och sen måla naglarna ;)
Sen får vi se om vi ska hitta på något med dom andra :)
Iförrigår gick mamma och jag på bio i norrköping , såg Eclipse :)
Jag är kär i den nu , vill se den igen . 
Men får väl vänta tills den kommer ut på dvd :/
När vi väl var inne i stan köpte jag en tröja med Rosa Flamingos på , bild kommer här nere !
Nej , här kan man väl inte sitta hela dagen ?
Nu ska jag bädda och plåcka iordning lite saker i mitt rum !

Hejdå , ha det bra ! :)
Vilmaa
tröjan jag köpte :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0