24/7

Hej alla bloggläsare !
I förrgår va jag med Evelina, Tim & David :)
Igår va jag med Cornelia & Tim :)
Inatt sov Cornelia över hos mig och jag är med henne nu :)
Vi har pricis kommit hem från Viberga.
Nu ska jag berätta något roligt , för några kvällar sedan sa min lillebror Liam ,
Vf får Vilma kolla på film ?
-Vilma tittar inte på film . (pappa)
-Joho ? (Liam)
-Nej , sov nu . (pappa)

*Haha , jag satt och sjöng. x)*
Klockan kanske var 12 på natten xP


Igår var jag ute och tog kort med Cornelia :)
Ni får se resultatet sen .
Jag övar till att bli en artist *ASG*
Cornelia och jag :)*
Övar till Sara Dawn Finer - I Remember Love , för den låten är jätte fin :)
Ska väl öva till en annan sen också , :)
Men nu ska jag kila hejdå , ha det bra ! :)



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0