23/10

Hej allt folk! :)
Först är det städdag på vårat ''fina'' område ,
Sen blir det dans för mig ! :)
Kommer hem efter en timme ,
Sen blir det att träffa ida , hannes kanske gurra .
Tänkte ta lite kort och lägga ut på bloggen .
Just nu sitter jag och lyssnar på musik , bloggar , facebook .
Jaa , igår var jag med ida hon krusade mitt hår sen på kvällen var jag med evve ,
Vi åkte skridskor ner för en backe .
Gissa hur många gånger vi ramla ?
Svar: Det går inte att räkna ;)
Sen gick evve och jag hem till farmor och så tog vi
kort med min farbors systemkamera :)
Blev inte så bra bilder , evve stog aldrig still :P
Aokejdå , inte jag heller x)
Sen iföregår var jag , Ida och Millie i ishallen och kollade
på när Hannes och Gurra spelade hockey .
Det var ganska kallt men sen när vi gick ut så var det nästan
lite ljummet :P


Ska snart blåsa håret och platta det , våran danslärare ska ta kort på oss (a)
Måste se naturlig ut . :p
Men nu ska jag inte blogga mera kanske bloggar ikväll , och ida kanske ska sova
hos mig . VI SKA HA FEST HOS MIG , NANANANA :D
Ses folket och dom som läser min blogg :)
Puss på inlägget ! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0