17 januari

Hejsan !
Nu var det länge sedan jag bloggade !
Så jag tänkte börja igen :)
Jahopp .. Julafton var jag hemma med släckten och familjen .
Och nyår var jag med kompisar och farmor , jag , cornelia & sabina sov hos farmor och hade det lite trångt i sängen .. Vi sov alla tre i EN säng ;)
Men annars var det ganska roligt :)
Har ju hat lov och så , jag har tagit det lungt för det mesta .
I helgen sov jag över hos sabina från fredag-lärdag och hon hos mig lördag-söndag .
Vi kollade på Ghost Wispher ett avsnitt var skit läskigt , han hette Marty , han hade svarta ögon på kvällen/naten och vita på morgonen/dagen . JAG HATAR HONOM , jag drömde om han ,HAHA ! ;o
Sen hade jag en mardröm inatt och jag vaknade svettig klockan 00.00 .
Det var hämskt ;o
Jaa.. Idag var man i skolan som vanligt , och vi ska få en ny lärare ! YES !!
Nu är jag hemma och ska va barnvakt åt liam , inte så kul.. Men , men .
Nehe , nu ska jag inte blogga mer !
Vi ses alla läsare !
Puss



                   / V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0